Společenské knihy
Anežka Chvílová
Naše nabídka

Biometrie a identita člověka ve forenzních a komerčních aplikacích

Nedostupné
Biometrie a identita člověka ve forenzních a komerčních aplikacích

Roman Rak, Václav Matyáš, Zdeněk Říha a kol.

nakl.: Grada, 1. vyd., 2008
632 str., čb., brož., 160x240 mm
jazyk: česky
ISBN-13: 978-80-247-2365-5
cena:
 899,-

Dostává se vám do rukou zcela jedinečná a neopakovatelná kniha, jejíž mezinárodní kolektiv autorů je smíšený z řad vysokoškolských pedagogů Policejní akademie ČR, Masarykovy univerzity i dalších vysokých škol ČR, Británie, Německa a Švýcarska, ale i soudních znalců a expertů Kriminalistického ústavu. Už toto je důkaz jedinečnosti a neopakovatelnosti této knihy, jež odpovídá pohledu autorů na danou problematiku. V devatenácti kapitolách jsou detailně rozebrány jednotlivé biometrické metody a aplikace (bertilonáž, otisky prstů a dlaní, geometrie tvaru ruky, krevního řečiště dlaně i hřbetu ruky, DNA, rozpoznávání osoby dle její tváře, tvaru ucha, hlasu, oční duhovky i sítnice, podpisu i psaní na počítačové klávesnici). A to vždy ze dvou základních pohledů: ze zorného úhlu forenzních věd, tj. využití biometrických principů a aplikací pro potřeby orgánů činných v trestním řízení (policisté, kriminalisté, vyšetřovatelé, soudní znalci, obhájci a soudci) a z pohledu komerčně využitelných aplik ací pro privátní ochranu osob a majetku. Pozornost a tedy i rozsah kapitol odpovídá současnému podílu zastoupení biometrických metod na světovém trhu.
Z naší nabídky bychom Vám dále rádi nabídli...
100 zlatých pravidel úspěšného managera
Richard Templar, ISBN-10: 80-247-1387-X, Grada
7 návyků skutečně efektivních lidí
Zásady osobního rozvoje, které změní váš život, ISBN-13: 978-80-7261-241-3, Management press
99 tipů pro úspěšnější reklamu
Monika Monzel, ISBN-13: 978-80-247-2928-2, Grada
Abeceda asistentky a sekretářky - Efektivní komunikace, řízení kanceláře, time management, profesionální image
Eva Škorňová a kol., ISBN-10: 80-7226-932-1, Computer Press
Abeceda prosperity
Jan Keller, ISBN-10: 80-7239-125-9, Doplněk
Asertivita pro manažery
Dagmar Lahnerová, ISBN-13: 978-80-247-2892-6, Grada
Bude hůř, ale vám bude líp - Vše je jen o úspěšné komunikaci
David Gruber , ISBN-13: 978-80-265-0003-2, BizBooks
Cestovní ruch - Informační a komunikační technologie
Josef Zelenka, ISBN-13: 978-80-7041-514-6, Gaudeamus
Cestovní ruch - Soubor studijních materiálů
Kateřina Ryglová, ISBN-13: 978-80-7418-028-6, KEY Publishing
Člověk a čas - Time management IV. generace
Petr Pacovský, ISBN-10: 80-247-1701-8, Grada
Diagnostické metody v personalistice
Jaroslav Ester Evangelu, ISBN-13: 978-80-247-2607-6, Grada
Diplomová práce - zpracování a obhajoba
Václav Liška, ISBN-10: 80-86579-17-4, Powerprint
Dobrovolníci a metodika práce s nimi v organizacích
Jiří Tošner, Olga Sozanská, ISBN-10: 80-7367-178-6, Portál
Doprovodné služby – konkurenční výhoda?
L. Kaňovská, E. Tomášková, ISBN-13: 978-80-7204-619-5, CERM
Efektivní vzdělávání zaměstnanců
Josef Vodák, Alžběta Kucharčíková, ISBN-13: 978-80-247-1904-7, Grada
Etické řízení ve firmě - Nástroje a metody; Etický a sociální audit
Anna Putnová, Pavel Seknička, ISBN-13: 978-80-247-1621-3, Grada
Etiketa v řízení a politice
Marcela Vítková, ISBN-10: 80-7041-832-X, Gaudeamus
Grafologie pro personalisty a manažery - Typologie v písmu; Manažerský rukopis; Jak píší personalisté; Stabilita, labilita a stres na papíře
Vlaďka Fischerová-Katzerová, Dana Češková-Lukášová, ISBN-13: 978-80-247-1552-0, Grada
Hledání pružné organizace - Věda do kapsy
Miroslav Gregor a kol., ISBN-10: 80-210-0663-3, MU Brno
Hospodaření s časem
John Adair, ISBN-10: 80-86851-07-9, Alfa Publishing
Jak psát reklamní text - Sestavení účinných reklamních textů; techniky a zákonitosti tvůrčího psaní; tvorba názvů firem a produktů; tvorba reklamních sloganů; příprava reklamních textů pro různá média; psaní tiskových zpráv a PR článků; nové trendy v myrketingových komunikacích
Zdeněk Křížek, Ivan Crha, ISBN-13: 978-80-247-2452-2, Grada
Jak řídit druhé i sám sebe - Jaké jsou vlastnosti dobrého vůdce a jak je rozvíjet; Zlepšujeme hospodaření s časem; Využijte ve správný okamžik kreativitu i inovace; Jak získat motivací z lidí to nejlepší
John Adair, ISBN-10: 80-251-0784-1, Computer Press
Jak se prosadit a přesvědčit ostatní - Prasaďte své návrhy, nápady a projekty
Gianna Possehl, Frank Kittel, ISBN-13: 978-80-247-2677-9, Grada
Jak se snadno učit a více si pamatovat
Kossak Hans Christian, ISBN-13: 978-80-247-4009-6, Grada
Jak úspěšně řídit prodejní tým
Ivan Bureš, ISBN-10: 80-7261-109-7, Management Press
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky
František Bělohlávek, ISBN-13: 978-80-247-2313-6, Grada
 1 / 5   1  2  3  4  5   následující strana    
Společenské knihy, Anežka Chvílová, Joštova 10, Brno 602 00 | 2016-10-04 | design & code: DomX.cz | CSS and XHTML